søndag 15. mai 2011

~ Swarovski + Marigold ! ~

Hei kjære lesere!
Jeg er bare veldig svak for Swarovski-krystaller.
Swarovski-øreringene mine i rosa-toner er nok helt klart det som blir mest brukt i smykkeskrinet mitt!

For an english version of the blog check out the translator at the right side --->


Har laget utallige swarovski-smykker de siste årene, klassiske og i mer vågale farger.
Øreringer er helt klart det jeg liker best å lage, og de faller i smak hos veldig mange kvinner:)
Men det er også morsomt å kombinere krystallene med mine egne håndlaga sølvdeler.



 Crystal Ab ( Aurora borealis ), er helt klart typen jeg bruker mest, det er en klar sten som skinner flott i alle regnbuens farger. Den mest glitrende av alle swarovski-perlene! Skikkelig bling-faktor;-) hehe




Dette er av de siste parene jeg har laget. Den perfekte fest-pynten!

Flere der ute som elsker swaroski-krystaller? :-)

2 kommentarer:

  1. du er ikke den eneste som er svak for rooosa swarovski:) nydelige øreringer, både de klare og de rosa!!!

    SvarSlett
  2. ja elsker swarovski ! Hvordan kan man klare å ikke falle for de ? hehe..

    nydelige øredobber !! :)

    SvarSlett