onsdag 18. mai 2011

Mine butikker på Epla og Etsy! ( My shops at Epla and Etsy! )

Har surret litt på nettet den siste uken, og satt opp både Epla-, og Etsybutikk.
Foreløpig er det ikke den store responsen, men jeg vet man må legge mye tid og krefter ned i dette for å få suksess. Jeg vet jeg må ha større utvalg, så jeg legger ut litt jevnt og trutt:)
Hadde jo vært moro å fått noen kunder utenfor Norges grenser også:)

For an english version of this blog check out the translator at the right ----->

Min butikk på Epla:

Og på Etsy:

Nå har jeg de samme varene i begge butikkene, noen som gjør det samme? Er jo litt usikker på det i tilfelle samme produkt skulle blitt solgt på begge stedene samtidig, men tror ikke sjansen er så stor for det. Sjekker jo mailen flere ganger daglig.

Siste produkter lagt ut:


Noen der ute som har noen gode tips til nybegynnere på Epla eller Etsy?? :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar