lørdag 14. mai 2011

"Blomstereng" - turkise lampwork øredobber ~ (Turquoise lampwork earrings)

Da var bloggen på plass igjen, og det er vel på tide å vise frem noe av det jeg lager?:)
     Kommer til å legge ut nye smykker med jevne mellomrom fremover, så verdt å titte innom i ny og ne:)
Her er i hvertfall et par øredobber jeg laget tidligere denne uken.
Disse minner meg som om blomsterenger,sjø og sommer!
Materialer er swarovskikrystaller,ferskvannsperler,og mine egenlagde glassperler.
Glassperlene lages over åpen flamme med en liten propanbrenner, søte ikke sant?:)
Alt av metall er i 925 sterling sølv.
Fåes kjøpt i min lille Epla-butikk: http://epla.no/handlaget/produkter/220026/





4 kommentarer:

  1. Ja har hatt masse problemer med bloggen ! Superkjedelig å ikke få blogget!

    Merkelig at den forsvant da!? Min bare tullet seg , ville ikke logge inn , fikk ikke lage innlegg osv. Nå er den helt ok igjen :)



    du må legge ut bilder av perlene du lager selv! Gleder meg til å se ! :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Min forduftet bare, kanskje alle nye blogger gjorde det? Gadd uansett ikke vente å se om den dukket opp igjen. Nå satser vi på at det ikke blir noe krøll med det første.

    Bilder av egne perler kommer snart!:)

    SvarSlett
  3. velkommen tilbake i bloggverden Mari!!!

    SvarSlett